vrijdag 12 september 2014

Katten: het goede leven




Ik geloof wel dat mijn katten het goed hebben. We hebben een grote tuin waar ze vrij mogen lopen, we kopen altijd eten dat ze lekker vinden, binnen mogen ze op banken en bedden slapen. Ze maken alle drie een tevreden indruk, spinnen veelvuldig en zijn graag bij ons in de buurt (Pluis volgt me altijd naar de kamer waar ik ben, en komt als ik aan mijn computer zit, steevast op mijn bureau liggen). Ze komen altijd enthousiast op ons af gelopen als ze ons weer zien. Om maar niet te spreken van de snelheden waarmee ze van alle kanten komen aangerend als ik ze ’s avonds roep voor het eten.

Een fotoserie met tevreden katten.
 
Poedie houdt van melk

Blije poes

Poedie en mijn dochter

Kattenkruid

Poedie houdt van warmte

Lief!

Toppunt van luiheid

Poef loert op een speeltje
Heerlijk wassen in het zonnetje

Poef aan het spelen

Pluis is heel graag in de tuin

Pluis slapend

Pluis slapend

Pluis slapend

Pluis speelt met een takje
Poef en mijn dochter in het gras


1 opmerking:

  1. het zijn toch wel dikke vriendjes he die poes en je dochter!
    maar dat toppunt van luiheid... dat is ECHT het toppunt van luiheid ja!

    BeantwoordenVerwijderen