maandag 22 december 2014

Kerst

Bijna kerst! Het is elke middag ongelooflijk vroeg donker, al om vier uur is het al zo schemerig dat ik de kaarsjes aansteek. De lampen doe ik later aan, ik vind het heerlijk in huis met alleen kaarsen.

Dit jaar blijven we thuis met de feestdagen, en hoewel ik daar sommige familieleden verdriet mee doe, had ik mezelf (en mijn gezin) geen groter plezier kunnen doen. Voor het eerst in jaren ben ik in de laatste maand van het jaar niet moe en gestrest, tegen ziek aan, maar voel ik me ontspannen en vol verwachting naar wat er komen gaat.
Wat een verschil en wat kan het heilzaam zijn om voor jezelf, je eigen behoeften en gezondheid, te kiezen.
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar!

En omdat ik eens niet zo moe ben, had ik ook energie om het huis eens uitgebreid in kerstsfeer te brengen. Overal kaarsjes en ballen, brandertjes met lekkere geuren, en natuurlijk een mooi versierde kerstboom!

Plateau met lichtjes en kerstballen

Lichtjes

Nog meer lichtjes

Versieringen

Lichtjes op het dressoir
Een lichtje voor het raam
Deze heb ik nieuw, een lichtje met allemaal poesjes erin gestanst

Nog een plateau met ballen en glitters

Fijne kerstdagen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten